18 Şubat 2016 Perşembe

Kozmela Alışverişi






     Herkese Merhaba!

    Bir süredir Kozmela internet sitesinde, Real Techniques fırçaların %40 indirimde olduğu bir kampanya var. Ben de fırçalarımı değiştirme vakti geldiği için bir araştırma yaptım ve online alışverişi gerçekleştirmeye karar verdim. Bugünkü yazım bu alışverişle ilgili olacak. Detaylara gelelim. (:

    İlk olarak makyaj süngerimin değişmesi gerektiği için ve Beauty Blender almaya bir türlü kıyamadığım için -ki onca harika tavsiye yazıları okumama rağmen- yine de indirimdeyken Real Techniques'in süngerini denemeye karar verdim. Onun hakkında da memnun kalınan bir kaç yazı okumuştum. Hem de biçim olarak açılı olduğu için açıkçası Beauty Blender'a o parayı vermek istemedim. Normal satış fiyatı 32TL iken indirimde 19.20TL'ye kadar inmişti. Ben de kaçırmak istemedim ve satın aldım. İleride deneme yazılarını da eklerim. Önce bir süre kullanmam gerek.

   İkinci olarak da yine araştırmalarımda Real Techniques fırçaları içinde en çok tercih edilenlerden biri olan ve çok işe yarayan Expert Face Brush'ı satın aldım. Bu ürünün de indirimsiz fiyatı 42.50 TL gibi bir rakamken, ben 25.50TL'ye satın almış oldum. 
Benim Kozmela'da ki %40 indirimden aldığım ürünler bunlar. Bir süre kullandıktan sonra, aslında çok yazılan ama benim de bloğumun köşesinde bulunmasını istediğim bu ürünlerle ilgili yazıma yer vermeyi düşünüyorum. 

   Kozmela'dan da birazcık bahsetmek istiyorum -ki eminim bu site hakkında da fazla yazı bulunuyor(:-. Kozmela'dan ilk defa alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Çünkü, ürünler elime çok çabuk ulaştı ve her detayı SMS yoluyla bana bildirildi. Ürünlerin paketlenmesi de çok iyiydi. Darbe almasına karşı minik bir paketin içine koyulmuştu ve hoşuma gitti bu durum. Bundan sonra da buradaki kampanyaları takip edip ürün almayı düşünüyorum. Eğer internet sitesine ulaşmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Şimdiden online alışverişten hoşlananlar için Kozmela'yı tavsiye edebilirim. Keyifli alışverişler (:

Sevgiler

2 yorum:

  1. süngeri cok severek kullanıyorum.umarım sizde memnun kalırsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Kullanmaya başladım bende, şimdilik bir sorunla karşılaşmadım (:

      Sil