20 Şubat 2016 Cumartesi

Gratis Sevgililer Günü İndirim Alışverişi




     Herkese Merhaba!

   Mutlu hafta sonları demek isterdim ama hava o kadar kapalı ve iç karartıcı ki... İnsanın hiçbir şey yapası gelmiyor içinden. Ben de bu bunalım gününde haftanın son yazısını yazmak istedim. Bu alışverişi geçen hafta yaptım. Fakat şehir dışında olduğum için yazamamıştım. Çok hızlı olan bu alışverişte, öncelikle indirim günü için yaptığım listenin yarısını bile alamadım. Çünkü ürünler bitmişti bile.. Moral bozukluğuyla geçen Sevgililer Günü indiriminden Gratis'ten aldıklarıma gelecek olursak...

       İlk olarak, fırçalarımı yenilediğimi söylemiştim bir önceki yazımda. O yüzden fırçalardan gitmek istiyorum. Real Techniques'in Blush Brush'ını %40 indirimle buldum ve almadım resmen kaptım. (: Aslında bu fırçayı Kozmela'dan almayı düşünüyordum ama orada kalmamıştı. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. (:




     Daha sonra indirimsiz ürünlerden Eklips'in pudra fırçasını aldım. İndirimsizken de uygun fiyata, 10.90 TL sanırım ve beklediğimin üstünde bir performans sergileyen fırçalar bence. Eklips'in kontür ve ruj fırçasını severek kullanıyorum. O nedenle bu fırçaya da şans vermek istedim.




        Bir diğer ürün ise tekrar Eklips'in aydınlatıcılar için kullanmak üzere aldığım fan fırçası. Maalesef fiyatını hatırlamıyorum. Bir süredir Vlog'larda görüyordum ve çok merak ederek aldım. Yıkanmış, mis gibi kurumuş, kullanılmayı bekliyor şuanda. (:



    Şimdi de makyaj malzemelerine geçelim. Dediğim gibi yaptığım listedeki ürünlerin yarısını bile alamadım. Ama 2 tanesini almayı başardım. Bunlardan bir tanesi Gosh'ın Rose Whisper allığı oldu. O kadar çok gördüm ki son zamanda, beyaz tenlilerde de doğal bir bitiş sağladığını okudum. Bu nedenle açıkçası denemeden, %50 indirimli olarak 12 TL'ye satın aldım (yanlış hatırlamıyorsam (: ). Henüz kullanmadım, ama ilk fırsatta kullanacağım. (:



    Son olarak da, yine anlatıla anlatıla bitirilemeyen, artık herkesin elinde bulunan The Balm, Put a Lid On It far bazını aldım. Aslında far bazı olarak, Flormar'ın Eye Perfection Primer'ını ilk çıktığı zamandan beri severek kullanıyorum ama The Balm'ın far bazı neden bende de olmasın diye düşünerek aldım bir tane. Yanlış hatırlamıyorsam %40 indirimle 21 TL civarı bir fiyata satın aldım. Henüz kullanmadım ki zaten kullandıktan sonra Flormar'ın far bazıyla beraber inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum. (:




   Benim geçtiğimiz Sevgililer Günü indiriminde Gratis'ten yaptığım alışveriş maalesef beklediğim verimde olmadı. Ama yine de merak ettiğim ürünlerin en azından bir kısmını almış oldum. Zaten daha yıl içinde bir çok indirim olacak, liste artık o indirimleri bekleyebilir diye düşünüyorum. (: Umarım yazıyı beğenmişsinizdir. Siz indirimde neler aldınız ve memnun musunuz? Yorum olarak bırakabilirsiniz. Bu şekilde sizin de indirimde aldığınız ve memnun kaldığınız ürünleri yorum olarak bırakmanız, belki benim listeme yeni ürünlerin eklenmesine neden olabilir. (:

Sevgiler

3 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takibe aldimm bloguma beklerimm

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldimm bloguma beklerimm

    YanıtlaSil
  3. Güle Güle Kullan :)) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil