10 Şubat 2016 Çarşamba

Çeyiz Alışverişi (Banyo, Mutfak, Elektrikli Ev Aletleri)








     Herkese Merhaba!

  Bugün sizlere uzun zamandır istediğim fakat beklettiğim çeyiz alışverişini anlatmak istiyorum. Eksiklerimi liste halinde elimde bulunduruyordum ve bir anda gidip almamız gerektiğinin, zamanın az kaldığının farkına varıp ailemle hemen ilk alışveriş merkezinde kendimizi bulduk. Yazıya başlamadan önce fotoğrafların kalitesinden dolayı siz okuyuclardan özür diliyorum. Gün ışığında çekecek zamanım kalmamıştı eve geldiğimde ve hemen kaldırılacağı için akşam ışığında çekmek durumunda kaldım. Umarım çok rahatsız etmez. (:

   Alışveriş kısmına gelmeden; çoğu eksikleri tamamladığımız ve anında kaldırdığımız için tüm alışverişimden sizlere fikir sunamayacağım. Ama sonradan alınan her eksiği de buraya yazmayı planlıyorum.

    Şimdi, alışverişe gelecek olursak;

   İlk olarak Karaca'ya girdik. İnstagram'da gördüğüm ve uzun zamandır beğendiğim el şeklinde şeker maşalarının Karaca'da satıldığı haberini daha önceden aldığım için hemen gidip pembe rengini kaptım. (: Bu maşalar 2'li pakette satılıyor. Bir mavi bir pembe seçeneği vardı bende pembeyi tercih ettim. Karaca'dan ikinci ürünüm ise mutfakta bana çok lazım olacağını düşündüğüm mutfak makası oldu. Rengi de hoşuma gitti ama renge pek takılmadım doğrusu. İşlevi daha önemliydi benim için. (: Bu arada Karaca mağazalarında %70 indirim var haberiniz olsun. (:




  Daha sonra Tantitoni'ye girdik. Bu mağazanın online alışveriş sitesinde bıçak takımlarına bakıyordum ve bir tanesini gözüme kestirmiştim. Mağazada da görünce, hazır beğenmişken de güzelce inceleyip satın aldık.  Tantitoni'de %50 indirim vardı ve bu bıçakları sanırım 129TL 'ye satın aldım. 3 farklı sap rengi seçeneği var ama ben bu aralar mor rengini fazla beğendiğim için mor saplıları tercih ettim. Diğer bir ürünüm ise üstte paylaştığım mor renkli kaşıklık oldu. (: Onu da Tantitoni'den aldım fakat yanlışlıkla üst tarafa koymuşum. (: Tezgah üstüne kaşıklık arıyordum tabi ki -onsuz olmaz(:- ama hep seramik olanlara rastlıyordum. Bu silikon kaşıklığı internette gördüm önce. Mağazada gezerken de son anda görüp hiç düşünmeden mor rengini aldım hemen. Kullanımı, yıkaması ve görüntüsü -diğer kaşıklıklara göre- en fazla hoşuma giden bu oldu.


     Daha sonra Koçtaş'a gittik. Yaklaşık 2 sene önce annemle Koçtaş'ta gezerken kendine banyo aksesuarları bölümünden  çok güzel bir takım yapmıştı ve aklımın bir kenarına farkında olmadan yerleşmiş bu düşünce. Banyo aksesuarı almak için uzun zamandır Koçtaş'a gitmeyi bekliyorum. Tabi banyo rengim belli olduktan sonra almak en mantıklısı olur diye düşünüyordum. Çok fazla çeşit var gerçekten ve 2 senedir kullanıyoruz çok kaliteli ürünler. (: Tamamiyle kendim tarafından test edilmiş ürün almış oldum böylece. Banyo için -krem olduğu için banyo- fotoğrafta gördüğünüz bu takımı tercih ettim. Hem banyo küçük hem de sadece misafirlerin kullanacağını var sayarsak ideal oldu diye düşünüyorum. Diş fırçalık almadım. Ama diş fırçalığı da inanılmaz güzeldi. (: Daha sonra çamaşır sepetini aldık. Klasik hasır sepetlerden istemiyordum. Çünkü herkesin evinde mutlaka oluyor. Babam bir anda bunu gösterdi ve gözüme çok güzel göründü ve bunu satın almaya karar verdim. Daha sonra da banyo küçük olduğu için küçük bir banyo paspası aldık. Fotoğraftaki paspası çok beğenerek aldım. Banyo aksesuarlarıyla uyduğu kanısındayım. (:



    








   Son olarak da Media Markt'a gittik. Önce ekmek kızartma makinesi aldık. King marka, 4 yıl garantili bir ürün. Tip olarak diğer ekmek kızartma makineleri çok itici geldi. (: Zaten son dönem revaçta olan fazla renkli elektrikli ev aletlerinden çok hoşlanmadığım için metal rengini tercih ettim. Temmuz'dan sonra deneyeceğim İnşallah o zaman yorumları da eklerim. (: Son olarak da uzun süredir araştırdığımız ürün olan elektrik süpürgesini aldık. Rowenta markasını tercih ettim. Çünkü evde Rowenta Silence serisinden bir ürün kullanıyoruz ve son derece memnunuz. Tabi o ürün artık üretilmediği için ona en yakın olan bu ürünü aldık. Benim için elektrik süpürgesindeki en önemli özellikler; torbasız olması, çekim gücü ve sessiz olmasıydı. Bu ürün de hepsini karşılıyordu. Deneyince yorumlarını da yazarım mutlaka. (:









Benim artık çeyiz listemdeki eksikler, olanlardan daha az hale geldi. (: Umarım yazıyı sevmişsinizdir ve umarım yardımcı olmuşumdur. En güzel çeyizlerin sizlerin olması dileğiyle.

Sevgiler

2 yorum:

  1. bıçaklar çok mu pahalı yoksa ben mi piyasayı bilmediğimden öyle düşündüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 parça bıçak için uygun fiyatları. Korkmaz, emsan gibi markalara göre bedava neredeyse. (: Tabi ona göre de kalite farkı mutlaka vardır.

      Sil