20 Ocak 2016 Çarşamba

Garnier & Mac BB Krem ve Flormar Terracota Pudra




     Herkese merhaba!


     Yeni yılın ilk yazısına başlamadan önce hepinize iyi yıl dileklerimi söylemek isterim. Umarım 2016 bize önceki yılları aratmayacak mutluluklar getirir.





      Bu yazımda, uzun zamandır kullandığım 2 farklı cilt ürününden bahsedeceğim. Fondöten kullanmayı yaklaşık 4-5 yıl önce bırakmış biri olarak yeni favorilerim BB kremler. BB kremler tabi ki fondöten kadar kapatıcılığa sahip ürünler değil ama benim işimi her şekilde görüyor diye tekrardan fondötene bulaşmayı reddettim. Gelelim ürünlerime.


     İlki bence BB kremlerin en iyisi olan Garnier BB Krem. Zaten onu denemeyen kalmamıştır sanırım. Uzun zamandır piyasada ve fiyatı oldukça uygun bir ürün. Kapatılıcığı günlük makyaj için kusursuz bence. Hatta staj yaptığım dönemlerde, katıldığım düğün ve nişanlarda da fondöten havasını yakalıyordu bir şekilde. Yağlı bir cilde sahip olduğum için biraz parlama yapıyordu ama onun da üstesinden pudra ve makyaj bazlarıyla gelmeyi başardım. (: Ben 'Light Clear'i kullanmama rağmen benim tenime 1-2 ton koyu kalıyor ve sanırım daha açığı yok .Ton farkını, boynuma  hafif bronzer ve pudra uygulayarak dengeliyorum. Gün boyu kalıcılığını koruyor ve tüp şeklinde pratik bir uygulama sağlıyor.





     Diğer keşfim Mac Prep+Prime BB Krem. Kapatıcılığı Garnier kadar güzel olmasa benim için ideal. Daha çok CC Krem formunda. Garnier kadar sıvı değil biraz daha kremsi fakat uygulaması kolay. Mac'in BB Kreminde, Garnier'de ki gibi cilt tonu sıkıntım kalmadı. Cildimin tam tonunu bulabildim bunda. (: Ciltte herhangi bir parlama yapmadı. Güm boyu kullanımda kalıcılığı Tabi ki de fondötenle boy ölçüşemez ama Garnier kadar da iyi değil. Kısacası Mac BB Kremi cilt tonunu dengeliyor, Kapatıcılık yarı ölçüde ve günlük makyajda hiç problemsiz kullanılabilecek bir ürün.




     Bu iki kremin üzerine de pudra olarak Flormar'dan geçen sene aldığım Terracotta Pudrayı kullanıyorum. Soft Beige, 20 numara benim aldığım. Simli değil, ışıltılı durmuyor ama ciltte pürüzsüz bir görüntü yaratıyor. Uçucu bir ürün olduğu için kalıcılığı konusunda uzun soluklu olmadığını söyleyebilirim. Fakat makyajı ilk yaparken uygulamada da, gün ortasında tazelerken de kesinlikle kalıp görüntüsü oluşturmuyor. Direk bütünlük sağlıyor. Kullanmaya başladığım ilk günden beri çok memnunum. Eğer pudra almayı düşünüyorsanız Flormar'ın Terracota'larına göz atın derim. (:

    Ben bu aralar Ganier'e elimi hiç sürmüyorum. Çünkü Mac BB Krem bana daha pratik geliyor. Pudraya gelirsek her seferinde kullanıyorum. (: Zaten ağır makyajdan çok doğal görünümlü makyajları ya da sadece kırmızı ruju sevdiğim için yeterli bir ürün benim için. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
 Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder