8 Ekim 2015 Perşembe

Efsane Bordo, Mac - Diva




     Koyu renk ruj sürmek kolay bir şey değildir. Önce, kendi cilt tonuna uygunu bulacaksın, alıştırma yapacaksın, ruja uygun göz makyajını bulacaksın. Düzgün uygulayabilmeyi öğrendiğinde tamamsın. Aynı zamanda koyu renk ruj sürmek biraz da cesaret isteyen bir şey. Gece makyajı dışında, günlük kullanım için alışkın olmayanlar ilk zamanlarda oldukça zorlanabilir.

    Bordo ruj alışkanlığı kazanmak benim için ilk başlarda zor oldu. Beyaz tenli biri olarak kıpkırmızı ya da kopkoyu dudaklarla gezmek basit görünüm oluşturuyor diye düşünüyordum. Ama cilt tonuma uygun bordoyu ve kırmızıyı bulduktan sonra bu düşüncelerin hepsinin silindiğini fark ettim.










    Bu yazıda adıyla büsbütün uyumlu olan efsane bordo rujdan bahsetmek istedim; Mac Diva Matte. Mat bitişli, fazlasıyla yoğun bordo olan bu kırmızı alt tonlu ruh tam bir Diva. (: Başka bir isim bu mükemmeliyeti ne kadar yansıtabilirdi bilmem.

     Dediğim gibi, kırmızı alt tonlu olan Diva'nın uygulaması da zor. İlk bordo rujum olduğu için aramızda çok özel bir bağ bulunan bu ruju sürdüğümde, yeni kan emmiş vampir gibi oluyordum. Çünkü dudaklarımda rujun yoğunluğundan dolayı koyu renk parçacıklar toplanıyordu. Fakat daha sonra ruju uygulamadan önce, dudaklarımı hafif balm sürerek yumuşattıktan sonra bu problemden kurtuldum. Ayrıca, Diva'yı dudağımı kalemle çerçevelemeden sürmek istemiyorum. Çok yoğun ve kalıcı olduğundan hata yapıldığında çıkarması çok zor oluyor. Ruju sürdükten sonra dudak kenarları pürüzsüz olsun diye de Eklips'in ruj fırçasıyla bir kere kenarlarından geçiyorum. Böylelikle daha düzgün çerçeveli dudaklarım olmuş oluyor.




 Önümüzde uzun süreli kış mevsimi var ve kapalı havalarda koyu renk ruj sürmeyi sevenler ve bordo ruj arayanlar için Mac'e gidip bakın derim. Şu zamana kadar çevremde çok fazla Diva kullanan oldu ve açık ya da koyu ten ayırt etmeden herkese yakışan, basit görünmeyen başka bir ruj daha görmedim ben. (:

Sevgiler

2 yorum:

  1. Merhaba, rujun beyaz teninizdeki halini swatchlasaydınız keşke, eminim çarpıcı duruyordur. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yazıyı en kısa sürede tekrar düzenleyip rujlu bir fotoğraf da koyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil