17 Ağustos 2015 Pazartesi

Jodi Picoult - Eve Dönüş Şarkısı





    

      Yaz mevsiminin en güzel yanı tatil ve kitap okumaktır bence. Bu yazımda sizlere kapağının sempatikliği nedeniyle aldığım ve okumaya başladığım bir kitaptan bahsedeceğim.

      Jodi Picoult'un ilk defa bir kitabını okudum. Kurgu olarak son derece güzel. Fakat okumaya başladığımda, kitabın ilk kısımları akıcı ilerlemedi. Biraz sıkılıyor gibi oldum ve tereddüt ettim. Daha sonrası için akıcı olmadığını söyleyemeyeceğim. (: 

         Eve Dönüş Şarkısı, içinde aşkı, evliliği ve yoğun biçimde aile kavramını ve kimlik arayışını barındırıyor. Kitap,eşcinsellik ve hakları üzerine kaleme alınmış. Yazar,karakterleri kusursuz bir biçimde işlemiş ve okurken hiçbir kopukluk yaşamadım bu sayede. Bu sebeplerden ve konusundan dolayı farklı bir roman. Okumak isteyenlere kesinlikle tavsiye edilir.

    Ben şimdiden yazarın başka kitabını alıp okunacaklar listesine ekledim bile. (:

Zeyrik



2 yorum:

  1. Picoult çok sevdiğim yazarlardan biridir, kısa sürede bu kitabını okumak istiyorum :)
    Benimde kitaplarla ilgili bir blogum var bakmak isterseniz; http://yorumatolyesi.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle okumalısınız. harika bir roman (:

    YanıtlaSil